Tuesday, October 11, 2011

:((((

Hurmm.. past few week ney bosaninyer :( sunyi sngat... hurmmm.. die pon xde mse tok ak sedihnyer... ak da bg smua yg die nak.. nak cmera ak pinjmkan tp die xbg pun ap ak nak :( sedeynyer.. annvsry kiteorg da nak dkt.. ak dpt rsekan mcm die bkn untuk aku.. sbb kebelakangan ney aku rse die jauh sngat :( kalo ak cte something semangat die ngan aku tuh xsama pun.. berbeza kot kami berdua ney.. tahla kadang2 ak terigin nak beri ruang tok lelaki lain tp kdg2 ak rse mcm berslh plak.. tp aku sik pkir perasaan org lain jew ikot jew ap org laen nak aku ney? sumpah ak xde hati nak smbut annvsry kami berdua.. rse mcm xde makna pun :( tahla mgkn ak kuar n alik cepat2 supaya xpyh jmpe die lelame ak bkn egoo sayang tp hati aku dah jauhh sngat untuk kau.. aku nak sngat turunkan relationship kite.. sbb ak rse tok taruk relanship tu perlu ade tanggjwb,kasih sayang yg utuh.... tp kau buat tak kisah jew kat aku.. ak majuk ke x.. aku tau kau sebuk.. mgkn ko bkn yg terbaik tuk aku... hurrmmm.. nnt ble ko balek ak nak bncg baik2 aku nak kite rehatt tok sementara waktu ak nak jadi kawan ko dulu sbb ak da terlalu lame jadi kekasih kau sdgkan ak sndri xpaham makna erti kasih sayang yg kau berikan... hurrmmm.. ak nak ilang jap kat dpn mata kau.. aku nak rse ape ertinya nnt ble kau tiada dlm idop aku... maafkan aku... aku xbole nak tpu perasaan aku.. aku terlalu manjakan kau... pergi kemana aku bawa xde sen aku support.. aku xnak kau jadi lemak jd mcm lelaki yg x gentel nnt ble kawen smua ko berharap pd aku.. mulai harini ak xkan mcm tu lagi aku akan adiahkan ko bende yg aku rse besh sngat kalo ko pkai tu jew.. kasut tu terlalu mahal nnt aku yg ikat perot sdgkan kau xpernah beli pape yg mhl2 tok ak.. kalo ko belikan sesuatu nnt mcm ak bayar balik an.. ak banje ko makan smua.. hurmmm bilelah ak nak dpt bf yg btol gentle layan aku mcm aku ni terlalu penting dlm idop die.. layan aku mcm aku akan pergi besok.. hargai aku mcm ak akan pergi buat slamanya... pegang tangan ak erat2 mcm aku akan lepaskan... kau tak mcm tu pn :( mngkn cinta kite tu x terlalu kuat........ maafkan aku.

No comments: