Saturday, February 4, 2012

Berakhir suda :(

The end. of our relanship huhuh.. np kali ni aku rasa mcm xsedia plak ea? huhuhu walaupn ak slalu nak sngat akhirkan smua ni.. npe makin ak cuba nak benci tapi makin rindu makin sayang... saya nak biitau awk yg saya rindu sangat kat awk harini.. sye call,mesge awk xreply.. awk tau x org pertama yg kite ingat bila kite bangun ialah awak.. huhuhuh.. tp btol tadi kite kecik sngat hati sbb awk kuat g men golf xcall xmesge kite pn.. kite btl2 rasa down sbb awk.. arini je aku nanges 2jam. tah kenape ianya lebih myakitkan bila dia sendiri yg memutuskan dan trnkan relanship tu.. aku hanya mampu mendiamkan diri je :( argggh npe ak sedih sngat ni.. damn! cuti lama lagi.. nak buat ap ngan hati yg terluka neh :( saya xtau cmne nak idop tanpa awak.. saya sayangkan awak.. tp biar saya jela yg tau :) percutian akan dtg arrggghhh malasnyer nak jelaskan kat semua org afiq xhadi g damn! nak cr sape ganti.. aku xde hati kat sesiapa cmne neh! bosan nyer bila malang je datang dlm idop ni.. aku benci org yg bernama lelaki yg pernah nak memahami hati seorg perempuan. xsusah pn nak jage aku kne perlukan masa je nak paham.. bosann!! hurrrmmmm.. nak luahkan kat siapa pn xtau.. xde yg rpt kecuali afiq je slalu pape ckp n diey.. huhuhu.. cmnila jadinye damn! kne kuat okey yana tuhan mesty tau yg terbaik tuk aku! amin :)

No comments: