Wednesday, February 29, 2012

Hatinya itu buat siapa..

Hurrmmm.. xdpt nak update brbnd xbaya hehehe.. hopefully bsok dpt gaji yes! omg! entah kenapa ea ak xlalu makan tadi.. damn! tak sakit hati cme kenapa perhatian dia buat aku xsama dengan yg lain.. sedih sngat rasa entah ea.. cm berbau2 damn! aku bosan la ngan hubungan mcm ni! i need to do something tok lupakan smuanya.. aku pcaya kot bole idop tanpa die cuma aku tak mencuba.. kalo die xmenghargai aku mcm cara aku menghargai dia.. buat ap lagi nak melekat kat sini.. jgn buang masa yana! ko kne kurus ke kompol uwet.. sabar2 smuanya akan okey mcm dedulu ^___^ i need a real friends always by my side. luckly dah jmpe 1 tp takot nak jmpe sbb tau die ade felling dkt aku.. tkot lepas jmpe die plak nak cintan cintun ak just nak kawan yg bole dngar setiap luahan hati aku.. tanpa judge aku baik n buruk.. nak kawan yg tau apa erti sebuah persahabatan n percintaan untuk seorg yg bakal bergelar suami aku :)

No comments: