Saturday, April 14, 2012

Maafkan aku cuba melupakn tp aku tak bisa..

Maafkan aku kekasih hati aku cubaa melupakan semua yg tlh terjadi tapi aku tak bisa selalu aku teringat ap yg ko buat ngan die.. mcm mane jejalan ngan die.. arrgghhh aku dah terlalu fobia lah ngan semua ni.. maafkan aku kalau aku sakiti hati kau peningkan pala kau sbb ni semua punca dr diri kau yg tak pernah cubaa nak setia n menjaga hati aku :( kekecewaan itu dah terlalu serik tuk aku rasa sesampai syg aku pada kau hanya dpt aku ucapkan dr bibir tapi hati aku tersngat2 terluka.. aku sentiasa lihat wajah kau.. dlm hati aku terdetik benarkah wajah ni akan menjaga cintanya buat aku idop dan mati.. aku melihat dedlm ke wajah u sayang.. i xde jawapan bg soalan i selama ini, kepercayaan i dah pn u hancurkan.. tolonglah pimpin i buat i percayakan u balik.. buat i syg u balik mcm dedulu.. hati i da terlalu fobia sorry sayang...

No comments: