Tuesday, February 14, 2012

Sukar untuk membernarkan dia medekati diri ni..

Hurrrmmm.. tahla ap yg ada dipikiran hati ni semuanyer keliru huhuhuh.. semua yg aku nak da ade.. dia da kembali tok ak stlh menghilang 3 hari ak rasa.. ak rasa tenang n gembira bila tau die baik2 je tapi aku sendiri xbole bohong diri aku.. nak sngat ak tanya mcm mana die bole pergi jalan2 happy2 tanpa memikirkan aku huhuhu.. sdgkan aku slalu aje memikirkan dia.. berlainan sungguh.. maafkan saya ye kalau sye bersifat lain lebih serius sye pn xnak berubah saya nak jadi yana yg happy mcm dulu yg bole tepuk tampar.. die hanya bole jadi boifren aku tak bole jadi kawan aku lagi :( aku semakin takut nak berbicara apa2 takut tersalah kata nanti.. sorry wak sye takot nak benarkan awk mendekati saya lagi sbb sye takot nnt awk akan hilang mcm tu je dan awk akan lukakan hati saya.. saya mmg kecik hati n awk sbb sye xpernah pn buat awk mcm tu.. walaupn awk slh mahu pn saya.. entahla naseb saya kot nak kene ikot semua kehendak semua org smpaikan saya ketepikan perasaan saya sendiri.. seyes saya fobia dan saya takot nak benarkan awk mendekati saya.. maafkan saya..

No comments: